• Ledenvergadering HV Brummen

Op woensdag 22 november jl. hield HV Brummen haar jaarlijkse ledenvergadering. Naast de melding dat Carservice Verbeek de hoofdsponsor is geworden, waren er nog andere zaken. Zo werd afscheid genomen (wegens verhuizing naar Oostenrijk) van Maartje Wissels. Uit handen van Gerda Völke ontving zij de bloemen. Maartje is handbalster, trainster en deed de ledenadministratie. Zelf heeft zij voor vervanging gezorgd !!

De "Pluim van het Jaar" werd dit jaar toegekend aan Wendeline Udink-Zijlstra vanwege haar verdienste als trainster, coach en de organisatie van het jeugdkamp in juni dit jaar. Uit handen van bestuurslid Ronald Tuurenhout ontving Wendeline de wisselbeker en de bijbehorende duim.

Tenslotte werd penningmeester Ronald Tuurenhout gehuldigd omdat hij onafgebroken 25 jaar lid is van HV Brummen. Uit handen van medebestuurslid Gerda Völke ontving hij een spiegel met inscriptie, bloemen en een vergrote foto van het jongensteam dat hij destijds coachte.

Op de foto’s Maartje met de bloemen, Wendeline met de wisselbeker en Ronald met bloemen, spiegel en foto.