*
Fotoshoot Time! 
*
Op donderdag 2 oktober gaan we tijdens onze gebruikelijke trainingstijden stralend voor de camera
. Van stoere teamfoto’s tot spontane actiebeelden – elke klik vat onze clubspirit perfect samen! 

Samen lachen, dollen én natuurlijk een beetje professioneel kijken
Het resultaat? Een serie topfoto’s die laten zien hoe hecht, sterk en gemotiveerd onze teams zijn – op én naast het veld! Want ook onze trainers en bestuursleden worden vastgelegd op de plaat.
*Praktisch
:*
- De shoot wordt aangeboden door de Stichting Welzijn Brummen. Een enkele foto willen zij gebruiken voor PR zoals hun jaarverslag. Verder gaan we de foto’s vooral gebruiken voor onze eigen website en sociale media.
- Heb je aangegeven dat je niet herkenbaar op internet geplaatst wilt worden, dan houden we hier uiteraard rekening mee.
- We gaan ook in de wedstrijdshirts op de foto. Aan degene die de shirts thuis heeft, dus de oproep om de shirts mee te nemen. We zoeken ook nog een aantal ouders die een keertje extra de kleding willen wassen na afloop van de training.
- Heb je nog vragen over de fotoshoot? Meld je even bij Nathalie Ellens: ledenadministratie@handbal-brummen.nl.
Namens het bestuur alvast bedankt aan iedereen die meewerkt aan deze gezellige avond. Wij zijn klaar voor een seizoen vol actie, en dat begint nu al met een knaller van een shoot! 